.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تهیه بولتن خبری استانداری توسط مخالفان سیاست‌های دولت!
تهیه بولتن خبری استانداری توسط مخالفان سیاست‌های دولت!

شنیده‌ها از تهیه بولتن خبری یک استانداری توسط مخالفین سیاست‌های فرهنگی دولت حکایت می‌کند.
به گزارش همت ، برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد یک سایت جدیدالتاسیس مدعی اصولگرایی که منتقد سرسخت سیاست های فرهنگی دولت دهم است، بولتن‌های خبری یکی از استانداری های مرکزی و مهم کشور را منتشر می کند که این بولتن به تمام فرمانداری‌های این استان و دستگاه‌های زیر مجموعه ارسال می‌شود.

برخی از مدیران و کارمندان این استانداری، طی تماس تلفنی با اطلاع دادن این موضوع، اعلام کردند: یک سایت که گویا در قالب طرح مائده یک نهاد فعالیت می کند و طی چند ماه اخیر، انتقادهای تند و گسترده‌ای علیه دولت و نزدیکان رییس جمهور داشته، توانسته است تهیه بولتن خبری این استانداری را در اختیار خود بگیرد.

بر اساس این گزارش، گردانندگان سایت مذکور در راستای اهداف و سیاست های خود، در این بولتن خبری برخی اخبار از اساس کذب را برای تاثیر بر افکار مدیران استان درج می کنند.

فعالیت چند ماهه این سایت و جهت‌گیری های آن گویای مخالفت شدید گردانندگان این سایت با برنامه ها و جهت گیری های فرهنگی دولت دهم است. همچنین انتشار برخی از اخبار کذب در این سایت که به بهانه جذب مخاطب صورت گرفته است، دردسرهایی برای مسوولان آن داشته و منجر به شکایت تعداد قابل توجهی از افراد از این سایت شده است.

لازم به ذکر است مسئولان این سایت در نظر دارند پس از جذب مخاطب، با استفاده از نفوذ یکی از مسئولان فرهنگی دولت نهم که در دولت دهم حضور ندارد، برای سایت مذکور مجوز فعالیت خبرگزاری دریافت کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 آبان 1389
بولتن خبری که باید اخبار منتشرشده را دسته بندی کند چرای بعضی ها نگران هستند واقعا باید به حال استان مازندران گریست و به حال رسانه های آنها که اینگونه مسلوب الاختیار هستند و اخبار بر ربط اینچنینی را منتشر می کنند و وای بر ما بولتن نویسان ظاهرا غیر از خبر دروغ چیزی دیگر برای عرضه ندارند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.